Home sweet home


poniedziałek, 9 kwietnia 2018


Cześć,
okazja gratulowania komuś nowego domu lub mieszkania nie zdarza się często, zatem to moja pierwsza taka kartka. Kompozycja kolorystyczna to suma upodobań moich i właścicielki mieszkania. Dlatego wyszło czarno-brązowo-turkusowo-miętowo-różowo ;) Maskę odbiłam czarnym gesso na papierze eco w kolorze kawy z mlekiem. Turkusową mgiełką ufarbowałam serwetkę. Dodałam napis 'Home sweet home', klucze, strzałki i papiery z nowej kolekcji 'Breath of Spring': 'Storm' i 'Sea Breeze'. Motylki wycięłam z papieru 'In the Air'.

Hello,
an occasion to congratulate someone a new house or an apartment do not happen so often, so here's my first card of this kind. The composition of colors is a sum of tastes of mine and the owner of a  house. That's why it turned out to be a black-brown-turquise-mint-pink mix ;) I printed the mask with a black gesso on the eco coffee&milk paper. I painted the doily with a turquoise mist. I also added the inscription 'home sweet home', keys, arrows and papers from the new collection 'Breath of Spring': 'Storm' and 'Sea Breeze'. The butterflies were cut out from the paper 'In the Air'.








Pin It

3 komentarze :

  1. Witam cię bardzo serdecznie W ten chłodny kwietniowy wieczór masz rację nie rzadko zdarza się taka okazja A to co stworzyłeś jest fantastycznym prezentem dla osób które wprowadzają się do nowego domu Bardzo mi się podoba twoja kartka widać zadbała o każdy szczegół kolorystyka jest również fantastyczna Pozdrawiam cię serdecznie i życzę ogrom kreatywności przyjemnego wieczoru


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Twoje słowa :)