Albumik 2018/ Little album 2018


czwartek, 4 stycznia 2018


Witajcie!

Dziś przychodzę do was z pierwszą w tym roku inspiracją. A skoro mamy nowy rok, czas zacząć także przygodę z nowym albumem. U mnie to niewielki format A6. Album zamierzam prowadzić w segregatorze, który ozdobiłam wykorzystując produkty Tricksart. Czerń rozjaśniłam nałożonym w kilku miejscach gesso. Następnie gdzieniegdzie nałożyłam przez maskę motyw pisma. Dodałam tekturkowe elementy: fragmenty tego dekoru, cyferki z tego zestawu oraz literki, z których stworzyłam napisy BOOKS i KINO, bo w założeniu ten album ma być na pamiątki związane z przeczytanymi książkami i obejrzanymi filmami... Dodałam trochę niebieskiego koloru i mikrokulek i... gotowe! Mam nadzieję, że album będzie mi dobrze służył.

Hello!
It's a new year and my new inspiration. So I have decided to create a small album, where I want to put some souvenirs and artworks connected to books, I'll read in 2018 and movies I'll watch. T decorate the cover I have used some Tricksart stuff. At first I put gesso and then a motive created by using this stencil. Then I have added some chipboards: decor, numbers and letters. Also I added some blue color to make it finish. Hope this album will serve me well during the whole year...





Pozdrawiam/Greetings

Ela Sonrisa and Tricksart Team!

Pin It

1 komentarz :

Dziękujemy za Twoje słowa :)