Słoik spełniający marzenia / "Dreams come true" jar


czwartek, 30 listopada 2017


Witajcie! 
Czujecie już grudzień? Pewnie wszyscy myślą już o przygotowaniach do świąt... A ja jak zwykle inaczej! Dla mnie grudzień to przede wszystkim końcówka roku, a to oznacza... planowanie nowego! Powoli konkretyzują się plany, marzenia zmieniają się w cele do realizacji. Im bardziej ambitne, tym lepiej! A skoro są cele, trzeba też znaleźć sposób, by je zrealizować. Na przykład zebrać fundusze. 
Sposobów na oszczędzanie mam kilka. Między innymi zbieram do słoika monety pięciozłotowe. Niby nic i nie boli, ale... sama się zdziwiłam, ile można w ten sposób zaoszczędzić. Na przydasie z Tricksart na przykład!

Tym razem postanowiłam swój słoik ozdobić. Wykorzystałam koronkę, sznurek, kilka motywujących skautowych plakietek, które są dla mnie doskonałym dowodem, że marzenia naprawdę się spełniają. No i jest oczywiście trochę tricksartowych dodatków: fragmenty tekturowego tła, tekturowy napis "Dreams come true", żarówki ze szkła akrylowego i strzałki ze sklejki. Wszystkie przyklejone za pomocą gel medium i ozdobione farbami akrylowymi i barwnym woskiem. Teraz trzeba tylko ustawić słoik w widocznym miejscu i konsekwentnie wrzucać do niego każdego piątala... 
Trzymajcie kciuki!

Hello!
Do you feel December in the air? I know that everyone is thinking about Christmas, but for me it's the best time to plan new year. Many dreams are going to be true next year and I treat them as projects to be done. Of course I need to collect money to do that. That's why today I have created a "money jar" which I have called a "dreams come true jar". And of course to decorate it I have used a lot of Tricksart stuff!

On the jar I put lace, some string, and my scout badges, which are the best prove that dreams really can come true! I also added some pieces of chipboard decor, a chipboard caption which says "Dreams come true" of course. I also used acrylic bulbs and plywood arrows. All of that stuff I put on the jar by using gel medium. Then I colored it with some acrylic paints and wax.
And now the only thing I have to do is to put inside every little penny ;) So please cross your fingers for me! 





Pozdarwiam!/Greetings!
Sonrisa and Tricksart Team!



Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)